torsdag 20 januari 2011

Dag 14

Dag 14 (2011-01-19):

 06:50- kycklingsoppa
 11:15- grönsakssoppa
 14:30- sallad- ris- stark nötkött (enligt tallriksmodellen), kaffe med lite mjölk i.(Delicious House-Kinamat)
 18:30- en smörgås med sallad, salami och ost; en kaffe med mjölk. (Das Backhaus- tysk bageri)

Ni undrar säkert vad är det jag håller på med! Med när jag kom hem från skolan jag kände att jag inte hade någon energi i kroppen. Det kändes lite som om jag vore döende. Jag satt och när jag skulle gå upp, blev jag otroligt yr och nästan ramlade ner. Jag har överlevt på NÄSTAN två veckor i BARA ren kur!! Det gick bra, men det kändes hela tiden att energin jag hade i kroppen räckte inte till fysisk aktivitet. Bara att duscha, till exempel, fick mig att tappa kraften på så sätt att jag fick sitta ner en stund och vila efter duschen.

 Därför kändes det som en självklarhet att ta en paus och äta riktigt mat!!
 Jag måste säga att jag fick energi i kroppen! och blev mätt så efter smörgåsen kl 18:30 åt jag inget mer, trots att jag gick i säng närmare kl 01!

1 kommentar:

  1. Hejsan utmanare!
    Hur har den närmaste tiden gått? Mår du bra?

    Jag har inte fått in något viktresultat från dig än,
    det ska publiceras på söndag så vore enormt tacksam
    om det kom in. Och att du inte har gett upp eller
    på annat sätt hoppat av! Tillsammans är vi starka!
    (har du inte haft vägningsdag än, så se detta då bara som en påminnelse)

    Skriv en kommentar i ett inlägg i min blogg, eller
    maila mig på jdblogg@hotmail.com. Likaså om du
    någongång skulle undra något eller så!

    Skriv såhär:
    Namn (vägningsdagen) viktförändring (viktförändring sedan start)

    Tack ska du ha! :)
    / JD

    SvaraRadera