lördag 8 januari 2011

Dag 3

 Dag 3 (2011-01-08):
 Vikt: 79,5 (-0,4)            totala förminskningen: -1,7
 10:30- vaniljmilkshake
 14:30- kycklingsoppa
 18:30- grönsakssoppa
Totala intag: 477 kcal

 Jag vet inte om idag var svårare än igår. För mig var det dagen 2 den svåraste!
Jag har druckit mycket mera vatten idag och hoppas att jag lyckas gå i säng snart och hålla mig till de 3 portioner som jag har tagit än så länge! (jag HÖLL mig till 3 påsar!!! )
 Jag känner mig lättare i kroppen! Det känns bra! :D

Jag är jätte nyfiken på vad vågen kommer att visa efter en vecka har gått!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för kommentaren på min blogg. Vad roligt att du bestämt dig för CK. Men: Du MÅSTE dricka mer vatten! MINST 3 liter, annars kommer du bli väldigt hård i magen. Man kan också äta lite Psylliumfrön för att hjälpa tarmarna. Du häller på lite vatten på ca 1-2 msk och låter det svälla, sedan tar du lite innan du tar din shake/soppa.Är som en gelegegga, men går fort att svälja ner :)

    Jag bloggar ju även på CK´s hemsida, men jag kommer sluta med den. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om där, då jag ju är konsulent nu, och så känner jag väl att jag inte riktigt har tid att driva tre bloggar (har även en som heter www.cambridgejennys.blogg.se
    Men den är mer riktad till mina kunder

    Vilken konsulent går du hos? Jag tycker du ska ställa undan vågen och bara väga dig 1 gång/vecka. Det gör dig mer motiverad. (mina kunder har tom bett sina män att GÖMMA vågen för dem *smile*)

    Lycka till och hör gärna av dig, läs min blogg osv.

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad bra att du hållit dig till 3 ck-mål. Ett tips om du tycker det är svårt är att splitta ett mål och göra i ordning ½ shake, så får du "äta" 4 ggr/dag istället för 3.
    Men du kan inte göra i ordning en hel och spara hälften, utan du får mäta upp så du gör i ordning ½ påse åt gången.
    kram

    SvaraRadera