måndag 10 januari 2011

Dag 5

Dag 5 (2011-01-10):
 Vikt: 78,2 (-0,6)          totala förminskningen: -3,0
 10:15- jordgubbmilkshake
 15:15- grönsakssoppa
 20:15- svampsoppa
Totala intag: 477 kcal

Jag har haft svårt med att sova natten genom, de sista två nätterna! Jag vaknar flera gånger om och det resulterar med att jag går inte upp förrän kl 10. Tur att jag är hemma fram tills den 17/01! ;)
Tyckte mycket om jordgubbssmak, det smakar väldigt lik något jag brukade dricka som barn (Sustagen).
 Jag tycker att 3,0 kg på 4 dagar är inte illa!!! :D
Det var ingen problem att få i mig 3,3 liter vatten igen, plus 2 koppar te!
Jag förlängde tidsintervallerna mellan måltiderna med 1 timme, för att kunna stå ut lite bättre på nätterna.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Grattis till framgångarna - visst är det roligt att se!?! Man gör i princip "ingenting"(förutom avstår ifrån att äta då *haha*) och vågen går bara nedåt.

    Det är ju oftast dag 3 som är jobbigast, men för mig var det dag 4...antar att jag inte är som andra då ? *haha*

    kram

    SvaraRadera