söndag 9 januari 2011

Dag 4

Dag 4 (2011-01-09):
 Vikt: 78,8 (-0,7)          totala förminskningen: -2,4
 10:15- bananmilkshake
 14:15- kycklingsoppa
 18:15- svampsoppa
 Totala intag: 477 Kcal.


 Jag kan summera dagen med en fras: A piece of cake!! :D

Det gick otroligt mycket bättre än de andra dagarna! Jag kände en svag hungerkänsla ca en halv timme innan det var dags att äta igen och känslan försvann inom 3 minuter.
 Jag har lagt upp att jag dricker ett glas vatten vid första shaken och sedan fortsätter jag att dricka ett glas (3dl) per timma. Jag drack totalt idag 3,3 liter vatten och 3 koppar te.

 Jag känner mig super motiverad att fortsätta med det här! :D

1 kommentar:

  1. Hej!
    Dag 4 var den dag som var absolut värst för mig. Jag hade feber och mådde inte alls bra, men sedan vände det.
    Go girl!

    SvaraRadera