onsdag 12 januari 2011

Dag 7

Dag 7 (2011-01-12):
 Vikt: 77,7 (-0,2)          totala förminskningen: -3,5
 07:15- cappuccinomilkshake
 13:15- kycklingsoppa
 19:15- svampsoppa
 totala  intag: 477 kcal

Vad märkligt att idag är dag 7 och jag väger 77,7! Synd bara att jag märkte att jag är på den tiden på månaden där jag brukar samla vatten i kroppen, och det förklarar varför jag gick ner så lite, både igår och idag. Men om ca en vecka då försvinner mellan 1-2kg på direkten! ;) Jag är i alla fall glad att jag är på väg ner, för att vissa tjejer går till och med upp trots ren kur, när de har sina dagar.
Idag tog jag cappuccinoshaken för andra gången, och det smakade mycket bättre bara för att jag värmde upp den!
Jag drack 3,6 liter vatten idag. Tuffaste tiden var ca 2 timmar innan sista måltiden, då låg jag bara på soffan, under täcken, frös och sov lite. Men nu har jag lyckats att vara stenhård med att vänta i 6 timmar mellan måltiderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar